صحبتهای عنایتی پس از شکست تلخ به ازبکستان: به فکر مساوی بودیم!

صحبتهای عنایتی پس از شکست تلخ به ازبکستان: به فکر مساوی بودیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم امید پس از شکست تیمش مقابل ازبکستان می‌گوید با دریافت گل تمرکز بازیکنانش بهم ریخت و نتوانستند به بازی خود ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی پس از شکست در دیدار سوم مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل ازبکستان گفت:" چیزی که انتظار داشتیم نشد. در دقایقی از بازی به بازی مسلط بودیم اما این کافی نبود. ازبکستان در اولین موقعیتی که روی دروازه ما خلق کرد به گل رسید و بعد از گل از نظر روحی و روانی بهم ریختیم و متاسفانه نتوانستیم خودمان را جمع کنیم. به ازبکستان تبریک می‌گویم که از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد و توانست به مرحله بعد برود."

او ادامه داد: "مساوی برای هر دو تیم خوب بود و می‌دانستیم با مساوی به مرحله بعد می‌رویم. فکر این بودیم که باتوجه به شرایط بازی بتوانیم با مساوی از بازی بیرون بیاییم و در این رابطه فکر کردیم."

عنایتی درباره استفاده از بازیکنان جدید در مسابقات آسیایی گفت: "حالا برای مسابقه بعدی باید به بعضی از بازیکنان استراحت دهیم و چند بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شوند. باتوجه به شرایط لیگ برخی از بازیکنان را نتوانستیم بیاوریم اما برای هانگژو از بازیکنانی که سنشان می‌خورد استفاده خواهیم کرد."

او در پایان اضافه کرد: "بالاخره فوتبال است و کاری نمی‌شود کرد. روی یک غفلت گل خوردیم و اگر بعد از گل ازبکستان موقعیت پیدا کرد، به این دلیل بود که چیزی برای از دست دادن نداشتیم. سازمان تیمی و تمرکزمان بهم ریخت و همه چیز بعد از گل اتفاق افتاد. این طبیعت فوتبال است و باید زندگی کنیم و ادامه دهیم."

2636