آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور برای بازگشت به تشک

آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور برای بازگشت به تشک

پایگاه خبری فوتبالی- ابراهیم خواری که با شکست علیرضا سرلک در مسابقه انتخابی درون اردویی، ملی‌پوش وزن اول کشتی آزاد در بازی‌های آسیایی شد، در آستانه اعزام تیم جهانی به صربستان، شب گذشته اردوی تیم ملی را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی قهرمانی جهان از 25 شهریور در بلگراد برگزار می‌شود. تیم آزاد ایران با میلاد والی‌زاده در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

از بین این نفرات قرار است عموزاد، امامی، یزدانی و زارع در مهر ماه تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی در هانگژو را نیز همراهی کنند، اما در 57 کیلوگرم ابراهیم خواری با شکست علیرضا سرلک به دوبنده وزن اول رسید و با توجه به اعزام تیم به صربستان، این کشتی‌گیر جوان شب گذشته (20 شهریور) به خانه بازگشت تا تمریناتش را برای شرکت در بازی‌های آسیایی دنبال کند.

هنوز تکلیف ملی‌پوش 97 کیلوگرم اعزامی به هانگژو مشخص نشده است، اما اگر کامران قاسم‌پور به آمادگی مطلوب برسد، او قرار است راهی بازی‌های آسیایی شود.

کامران قاسم‌پور همچنان در کمپ تیم‌های ملی روند درمانی و فیزیوتراپی‌اش را پیگیری می‌کند. او هرچند در این مدت مرور فن داشته، اما هنوز تمرین کشتی را آغاز نکرده است.

قاسم‌پور قرار بود نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی باشد که به دلیل آسیب‌دیدگی کشاله ران، شرکت در این پیکارها را از دست داد تا توالی طلاهایش بعد از کسب دو نشان طلای جهان در اسلو و بلگراد، شکسته شود.

2636