مورد عجیب تمدید مجوز میلاد سرلک

مورد عجیب تمدید مجوز میلاد سرلک

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهراً مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره چگونگی معافیت بازیکن تیمش بی‌اطلاع است.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک که طبق نامه‌های قبلی سازمان نظام وظیفه باید از تاریخ اول شهریور خودش را جهت گذراندن دوره سربازی معرفی می‌کرد، در این تاریخ با دریافت معافیت یک ماهه این فرصت را پیدا کرد تا با قرار گرفتن در لیست تیم ملی برای فیفا دی شهریور - طبق قوانین - تا دو سال دیگر مجوز همراهی پرسپولیس را داشته باشد.

از آنجا که در اعلامیه‌ باشگاه پرسپولیس شفاف سازی مشخصی در خصوص چگونگی صدور معافیت یک ماهه برای بازیکن این تیم صورت نگرفت، این سوال مطرح شد که پرسپولیس چگونه توانسته مجوز این بازیکن را بگیرد.

نکته عجیب، به صحبتهای دیشب رضا درویش در برنامه فوتبال برتر برمی‌گرد  که گفت سازمان نظام وظیفه مجوز این بازیکن را برای یکماه تمدید کرده و باشگاه پرسپولیس به این قضیه معترض بوده چرا که به خاطر حضور این بازیکن در تیم ملی، مجوز سرلک باید تمدید می‌شد.

نکته جالب اینکه تمدید مجوز سرلک زمانی صورت گرفت که هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده بود و اتفاقا این موضوع سوژه سوال میثاقی از درویش هم شد منتها به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سازمان نظام وظیفه از قبل در جریان لیست درخواست ویزا برای سفر به بلغارستان بوده، مجوز یکی دو بازیکن دیگر به جز سرلک را برای شش ماه تمدید کرده بود اما مجوز هافبک قرمزها، به جای 6 ماه، یکماه تمدید شده بود.

البته این سوال میثاقی بدون جواب باقی ماند که فهرست ویزای بلغارستان، فهرست نهایی تیم ملی نبوده و چطور ممکن است آن لیست، ملاک ملی‌پوش شدن بازیکنان قرار بگیرد.

۶۴۴۲