سریال ادامه‌دار انصاری فرد؛ زخم کاری!

سریال ادامه‌دار انصاری فرد؛ زخم کاری!

پایگاه خبری فوتبالی- جریمه جدید پرسپولیس توسط بوژیدار رادوشوویچ، دوباره قرمزها را یاد ترکش‌های مربوط به دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد انداخته است.

به گزارش فوتبالی، اگر از طرفداران حضور مدیران ورزشی در فوتبال هستید با شنیدن نام محمدحسن انصاری‌فرد حتما دچار یک پارادوکس شدید خواهید شد. مدیری که مین‌هایی که زیر زمین پرسپولیس کاشته همچنان چندین سال بعد از حضورش در حال منفجر شدن هستند و هر از چندگاهی پیکره پرسپولیس را می‌لرزانند.

 یکی از آخرین مین‌های مربوط به دوران مدیریت او، رادووشویچ است. دروازه‌بانی که از جدایی‌اش از پرسپولیس، بیش از یک سال می‌گذرد اما هر روز مشکلات جدیدی برای قرمزهای پایتخت رقم می‌زند. 

براساس قراردادی که در دوران انصاری‌فرد با رادو بسته شده، این دروازه‌بان که در پنج فصل در 42 بازی به میدان رفته بود، با احتساب جرایم دیرکرد باید 850 هزار یورو از پرسپولیس بگیرد! این پایان ماجرای دروازه‌بان کروات نبود. مدیرعامل پرسپولیس خبر داد که این باشگاه به‌خاطر تأخیر در پرداخت مطالبات رادوشویچ، 200 هزار دلار دیگر باید به این بازیکن بپردازد که این هم یکی از تأثیرات قراردادی بود که انصاری‌فرد امضا کرد.

حالا باید رادوشوویچ را به انتهای لیست بلندبالایی که نام افرادی مانند استوکس و اوساگونا در آن دیده می‌شد اضافه کرد.

 سوال اساسی اما این است که آیا این‌گونه مدیران نباید به خاطر اقداماتی که انجام داده‌اند مورد بازخواست قرار بگیرند و پاسخگو باشند؟ آیا این ضربه‌های کاری به بیت‌المال قرار نیست با واکنشی از سوی مقامات بالاتر مواجه شود؟

۴۳۲۶