سرمربی پرتغال: بدون رونالدو هم قوی هستیم

سرمربی پرتغال: بدون رونالدو هم قوی هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید که آن ها برای بازی کردن در غیاب کریستیانو رونالدو آماده هستند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024، تیم ملی پرتغال با نتیجه 9-0 لوکزامبورگ را تحقیر کرد. البته در این بازی، کریستیانو رونالدو به خاطر محرومیت نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند، اما فرصتی به دیگر ستاره ها رسید و آن ها نیز خیلی خوب بهره بردند. گونزالو ایگانسیو، گونزالو راموس و دیوگو ژوتا هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و ریکاردو هورتا، برونو فرناندز و ژائو فلیکس دیگر گلزنان پرتغال در این بازی بودند.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق اورتون پس از پایان بازی گفت: "کریستیانو رونالدو په‌په مهره های ارزشمندی برای پرتغال هستند. آن ها باعث بالا رفتن ارزش تیم ما می شوند، اما ما نیاز داشتیم تا به بازیکنانی همچون گونزالو راموس و ژوتا فرصت بازی کردن بدهیم و آن ها نیز خودشان را خیلی خوب ثابت کردند. کریستیانو خیلی باتجربه است و حضورش باعث بالا رفتن روحیه تیم می شود، اما تیم من آماده بردن تمامی بازی هاست، حتی بدون کریستیانو."

پیروزی 9-0 پرتغال مقابل لوکزامبورگ، پرگل ترین برد تاریخ این کشور محسوب می شود. آن ها با 18 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول گروه J قرار دارند.

4416