بازیکنی که به جای رونالدو فیکس شد و دبل کرد

بازیکنی که به جای رونالدو فیکس شد و دبل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در یک بازی پر گل موفق شد با نتیجه 9 بر صفر تیم ملی لوکزامبورگ را در هم بکوبد و جشنواره گل به راه بیندازد.

به گزارش فوتبالی ، در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لوکزامبورگ، خبری از حضور کریستیانو رونالدو نبود چرا که فوق ستاره پرتغالی سه کارته شده بود و به این ترتیب بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لوکزامبورگ را از دست داده بود.

پرتغالی ها بدون حضور کریس رونالدو موفق شدند در بازی خود در رقابت های مقدماتی یورو 2024 مقابل تیم ملی لوکزامبورگ با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی برسند. در این بازی، روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال از گونچالو راموس به جای کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت خود استفاده کرده بود.

گونچالو راموس در این بازی خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. گونچالو راموس گل اول خود را در دقیقه 17 روی پاس برناردو سیلوا به ثمر رساند. این ستاره پرتغالی گل دوم خود را هم در دقیقه 33 روی پاس رافائل لیائو وارد دروازه تیم ملی لوکزامبورگ کرد.

در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم فرناندو سانتوس از گونچالو راموس به جای کریس رونالدو استفاده کرد هر چند که آن جا او در بازی مقابل تیم ملی مراکش عملکرد خوبی نداشت و در نهایت پرتغال از جام جهانی حذف شد.

1471