آنگولا با شش بازیکن میلیون دلاری برابر ایران

آنگولا با شش بازیکن میلیون دلاری برابر ایران

پایگاه خبری فوتبالی - شش بازیکن تیم ملی آنگولا ارزش بالای یک میلیون دلار در سایت ترانسفرمارکت دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی امروز در دومین بازی دوستانه فیفادی اخیر خود در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی آنگولا خواهد رفت؛ تیمی نه‌چندان مطرح آفریقایی که البته به واسطه همگروهی با ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ برای فوتبال دوستان ایرانی آشناست.

اما نگاهی به لیست تیم ملی آنگولا نشان می‌دهد که این تیم شش بازیکن با ارزش بالای یک میلیون دلار در سایت ترانسفرمارکت دارد. گران‌ترین بازیکن آ‌ن‌ها هلدر کاستا وینگر راست ۲۹ ساله لیدز یونایتد است. کاستا که سابقه بازی برای تیم‌هایی نظیر بنفیکا، موناکو، ولوز، والنسیا و الاتحاد عربستان را هم داراست با ارزش 3.2 میلیون دلار، گران قیمت‌ترین بازیکن لیست تیم ملی آنگولاست.

نوریو فورتونا مدافع چپ ۲۸ ساله خنت بلژیک و گلسون دالا مهاجم ۲۷ ساله الوکره قطر بازیکنان 2.5 میلیون دلاری آنگولا هستند. پس از این دو بازیکن ایوان کاوالیرو وینگر چپ ۲۹ ساله قرار دارد که با ارزش 2.2 میلیون دلار در لیل فرانسه توپ می‌زند. کاوالیرو سابقه بازی در موناکو، فولام، ولوز و آلانیا اسپور را هم داراست.

زیتو لووومبو دیگر بازیکن پرامید این کشور آفریقایی است. مهاجم بسیار جوان و ۲۱ ساله که در کالیاری ایتالیا توپ می‌زند و در این سن کم برچسب ۲ میلیون دلاری دارد. آخرین بازیکن بالای یک میلیون دلار آنگولا هم لوکاس ژوآئو مهاجم ۳۰ ساله شاغل در شانگهای چین است که با ارزش کنونی 1.2 میلیون دلار سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر ردینگ و بلکبرن را هم در رزومه خود دارد.

1997