درویش: ارتباط بازیکنان پرسپولیس با هوادار متمول ساکن دوبی؟ به باشگاه مربوط نیست!

درویش: ارتباط بازیکنان پرسپولیس با هوادار متمول ساکن دوبی؟ به باشگاه مربوط نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا درویش مدعی است ارتباطات بازیکنان با هوادار متمول این تیم به باشگاه مربوط نیست.

به گزارش فوتبالی، نقش هوادار متمول معروف پرسپولیس که در دوبی ساکن است، موردی است که این روزها بسیار مطرح شده و باز هم از مدیرعامل قرمزها در برنامه فوتبال برتر مورد سوال قرار گرفت.

درویش طی صحبت‌های خود مدعی است هوادار متمول باشگاه با وجود کمک به این تیم در قرارداد بازیکنان دخالت نداشته است: «بنده خدایی بود که هر از گاهی محبت می‌کرد ولی ارتباطی با باشگاه نداشته است. در دوره همه مدیریت‌ها علی‌الظاهر زمانی که پول نبوده، محبت می‌کرده ولی در قرارداد بازیکنی دخالت نداشته است.»

اینجا بود که مجری برنامه وسط صحبت‌های درویش پرید و‌ مدعی شد که این‌طور نیست و برای مثال این هوادار از مسعود ریگی خوشش نمی‌آمده و‌ روی رضا اسدی نظر مثبت داشته است! ولی مدیرعامل پرسپولیس این موضوع را رد می‌کند: «در دوره مدیریت ما دخالتی نداشته است.»

درویش در ادامه صحبت‌های خود مدعی است اگر بازیکنی از این هوادار پول گرفته و چک داده که در صورت وصول مبلغی از قراردادش طلب خود را به هوادار متمول بپردازد، موضوعی بین خود بازیکن و این شخص است و ارتباطی به باشگاه ندارد: «شاید به خاطر ارتباطی که بازیکن داشته و اینکه بازیکن گرفتار شده و به وی مراجعه کرده و چک داده؛ این به خودشان ارتباط دارد!»

1997