آب پاکی مسئولان فدراسیون فوتبال روی دست پرسپولیس؛ آل‌کثیر نمی تواند برگردد!

آب پاکی مسئولان فدراسیون فوتبال روی دست پرسپولیس؛ آل‌کثیر نمی تواند برگردد!

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیران پرسپولیس اعلام کردند که آل‌کثیر نمی تواند به این تیم برگردد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس ماههاست در تلاش برای خرید مهاجم خارجی است و به شدت در خط حمله خود با مشکل مواجه است. عیسی آل کثیر که ترجیح داد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکند و راهی سپاهان شود، ثبت نشدن قراردادش با باشگاه اصفهانی و ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم باعث شد تا شایعه بازگشتش به جمع سرخپوشان داغ شود. 

پس از اخبار ضد و نقیضی که در خصوص بازگشت آل کثیر به پرسپولیس منتشر می شد و از همان ابتدا که این بازگشت به نظر سخت می رسید، با استعلام مدیرعامل پرسپولیس از مسئولان فدراسیون پرونده بازگشت این مهاجم به جمع شاگردان گل محمدی بسته شد. رضا درویش درخصوص اینکه آیا امکان بازگشت آل کثیر به پرسپولیس وجود دارد یا نه روی آنتن زنده فوتبال برتر توضیح داد:" امروز با آل کثیر صحبت می کردم و گفت با اینکه با سپاهان قرارداد ندارد اما چون از این تیم پول دریافت کرده است نمی تواند از این باشگاه جدا شود. مسئولان فدراسیون گفتند چون پول گرفته حتی با اینکه قراردادش ثبت نشده، نمی‌توانید بگیرید. ماشاالله چقدر دارند که این همه بازیکن می‌گیرند. ما نمی‌گوییم که چرا آنها دارند، می‌گوییم خب همه داشته باشند. این مشکلی است که ما و استقلال داریم. باید کاری کنید که در نظام برابر رقابت کنیم."

عیسی آل کثیر که در بازی های دوستانه برای سپاهان به میدان رفت و در بازی مقابل زنیت هم موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند، فعلا باید بازی های تیم جدیدش در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از روی سکو ها تماشا کند و منتظر حل شدن مشکل ثبت قراردادش با سپاهان باشد.

2636