آنگولا با 18 لژیونر در جدال با ایران

آنگولا با 18 لژیونر در جدال با ایران

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال آنگولا دومین حریف ایران در فیفا دی پیش رو است. 

به گزارش فوتبالی،تیم ملی آنگولا که بعد از کسب تساوی در برابر ماداگاسکار توانست جواز حضور در مسابقات جام ملت های آفریقا پیش رو را بگیرد، در دومین بازی خود در هفته اخیر باید فردا شب از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی در برابر تیم ملی ایران صف آرایی کند.

تیم ملی آنگولا که در سال 2023 در هفت مسابقه به میدان رفته و توانسته آمار 2 برد ،3 تساوی و 2 شکست را از خود برجای بگذارد باید خود را آماده مسابقات حساس پیش روی جهت حضور در جام جهانی 2026 کند. آنگولایی ها که تا به امروز در 3 مسابقه در برابر ایران صف آرایی کرده اند و در هیچ کدام نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند در لیست 26 نفره شان 18 لژیونررا جای داده اند و در لیگ های معتبری مثل سری آ،لیگا پرتغال و سوپرلیگ ترکیه و بلژیک نماینده دارند .

هدایت شاخ های بلند شبدیز برعهده پدرو گونسالس پرتغالی و 47 ساله است که سال های زیادی را در آکادمی باشگاه اسپورتینگ پرتغال سپری کرده و بعد از اینکه در مقاطعی سکان هدایت تیم های ملی زیر 17 سال و 20 سال آنگولایی ها را برعهده داشت از سال 2019 به عنوان سکاندار تیم ملی بزرگسالان آنگولا انتخاب شده و تاکنون نتایج بدی را هم باتوجه به اندوخته هایی که آنگولا در چنته داشته کسب نکرده است .

این تیم آفریقایی که هم اکنون رنک 116 فیفا را در اختیار دارد در ترکیب خود از نفرات شاخصی چون ایوان کاروالیو،زیتو لومبوو هم بهره می برد. نفراتی که به ترتیب در تیم های مطرحی چون لیل و کالیاری حضور دارند و می توانند ایران را به دردسر بیاندازند. 

9098