تست دوپینگ پوگبا مثبت شد؛ محرومیت بلند مدت در انتظار ستاره فرانسوی؟

تست دوپینگ پوگبا مثبت شد؛ محرومیت بلند مدت در انتظار ستاره فرانسوی؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پل پوگبا روز های بسیار کابوس واری را در دوران حرفه ای خود سپری می کند چرا که به تازگی مشخص شده است که او در یک بازی دوپینگ کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته اول از رقابت های سری آ ایتالیا در فصل جدید، یوونتوس به مصاف اودینزه رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. پل پوگبا پس از این بازی برای تست دوپینگ فراخوانده شد. پس از بازی های مختلف معمولا به طور تصادفی برخی از بازیکن ها برای تست دوپینگ فراخوانده می شوند و این بار پوگبا برای تست دوپینگ فراخوانده شده بود.

اکنون مشخص شده است که نتیجه تست دوپینگ پل پوگبا مثبت از آب درآمده است و این بازیکن فرانسوی در بازی یوونتوس مقابل اودینزه دوپینگ کرده است و از هورمون تستسترون استفاده کرده است که یک هورمون تقویت کننده توانایی های فیزیکی است.

جالب این جا است که پوگبا در بازی یوونتوس مقابل اودینزه بازیکن نیمکت نشین بود و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت اما اکنون مشخص شده است که ستاره فرانسوی برای آن بازی دست به دوپینگ زده بود.

پوگبا تا سه روز فرصت دارد که به این نتیجه اعتراض کند اما اگر اعتراض او هم به جایی نرسد، ممکن است که یک محرومیت بلند مدت برای پوگبا در نظر گرفته شود؛ محرومیتی که می تواند به معنای پایان دوران حرفه ای پوگبا باشد.

1470