وحید هاشمیان: از دلالی کردن اسکوچیچ اطلاعی نداشتم/ اگر می‌دانستم دلالی می‌کند، محکوم می‌کردم

وحید هاشمیان: از دلالی کردن اسکوچیچ اطلاعی نداشتم/ اگر می‌دانستم دلالی می‌کند، محکوم می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی- اسکوچیچ و بحث‌های مربوط به زمان او در تیم ملی هنوز هم یکی از مباحث جذابی است که می‌توان در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدت‌ها از رفتن سرمربی کروات می‌گذرد اما هنوز این سوال که او در حد تیم ملی بود یا نه جواب مشخصی پیدا نکرده است.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین مربیانی دانست که در ایران کار کرده‌اند. روند متوالی پیروزی شاید بتواند یک کارنامه قابل اتکا برای هر مربی در هر رده‌ای باشد اما این موضوع نتوانست به کمک سرمربی تیم ملی بیاید و صعود نسبتا راحت به جام‌جهانی هم موضع منتقدان مربی کروات درباره او را تغییر نداد.

یکی از انتقادهایی که به اسکوچیچ – یا بهتر بگوییم، نزدیکان او وارد می‌شد – بحث دلالی بود و گفته می‌شد که دلیل دعوت برخی بازیکنان به اردوی تیم ملی، مسائل فنی نبوده است.

وحید هاشمیان به عنوان یکی از دستیاران اسکوچیچ، در بخشی از یک مصاحبه تصویری،  درباره اینکه آیا به نظر او اسکوچیچ دلال بود یا نبود گفت:" تا آنجایی که می‌دانم بازیکنان درستی دعوت شدند. بازیکنان ایران همین‌هایی بودند که باید دعوت می‌شدند. ما هیچوقت بازیکنی را دعوت نکردیم که مثلا تیمش در انتهای جدول باشد و یا بازی نکند. اکثر بازیکنان لیست‌های ما قبلا هم ملی‌پوش بودند. اما در مورد این که واقعا بخواهیم اصل یک مساله‌ای را بدانیم شاید من اطلاع نداشتم. تا جایی که من در جریان اتفاقات بودم همچین مساله‌ای را ندیدم ولی اگر بوده و من اطلاع نداشتم حتما محکوم می‌کنم."

4326