انتقاد هاشمیان از اردوی تیم ملی در قطر؛ بهتر بود برگزار نشود

انتقاد هاشمیان از اردوی تیم ملی در قطر؛ بهتر بود برگزار نشود

پایگاه خبری فوتبالی- جنجال‌های اردوی قطر و همچنین جلسه بازیکنان با حمید سجادی از حاشیه‌هایی بود که منتقدان در اثبات عدم مدیریت اسکوچیچ در تیم ملی از آن استفاده می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، اردوی قطر. کنار هم قراردادن این ترکیب در کنار نام دراگان اسکوچیچ، به یکی از بحران‌های جدی زمان این سرمربی اشاره می‌کند. اردویی که جنجال‌های زیادی داشت و منتقدانی که در انتظار حمله به سرمربی کروات بودند را با دست پر مقابل او قرار داد. 

حالا وحید هاشمیان که در آن مقطع یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی بود، صحبتهای قابل توجهی درباره آن اردوی جنجالی داشته است. 

مربی وقت تیم ملی در یک مصاحبه ویدیویی درباره آن اردو گفته است:" نظر شخصی من این بود که ای کاش قبل از برگزاری این اردو مشورت‌های بیشتری انجام می‌شد. ما اردویمان را در کشوری برگزار کردیم که به دلیل گرمای هوا روز قادر به تمرین نبودیم. تمریناتمان هم 8 شب انجام می‌شد. تا تمرین برگزار شود و شام بخوریم و به اردو برگردیم و بازیکنان بخوابند ساعت 3 و 4 شب بود. خب در این شرایط طبیعی است که بازیکن نخوابد. من هم حتی نمی‌توانستم بخوابم. بازیکنان هم در آخر فصل، خسته از بازی‌های لیگ آمده بودند و تیم ملی هم در بلاتکلیفی بود و مشخص نبود که با تیمی قرار است بازی کند یا نه."

از نظر دستیار اسکوچیچ، ماندن در تهران بهتر از برگزاری اردوی قطر بود:" به نظر من اگر در تهران تمرین می‌کردیم و هرازگاهی هم به بازیکنان اجازه می‌دادیم که خانواده‌هایشان را ببینند بهتر بود. دو روز قبل از بازی با الجزایر هم می‌رفتیم قطر و بازی را انجام می‌دادیم و برمی‌گشتیم. به نظر من این اردو، فرسایشی بود. البته این را هم بگویم که اگر در تهران می‌ماندیم هم شاید حواشی دیگری به وجود می‌آمد. همیشه در مورد اتفاقی که افتاده راحت می‌شود صحبت کرد و نظر داد. اگر اردوی قطر خوب می‌شد می‌گفتیم چه کار خوبی کردیم که به اردو رفتیم اما الان از نکات منفی‌اش می‌گوییم."

4326