تیم امید فقط با سانتر و ضربه سر گل می‌زند!

تیم امید فقط با سانتر و ضربه سر گل می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی -پنج گل از هفت گل تیم امید در دو بازی قبلی با ارسال توپ و استفاده از ضربه سر به ثمر رسیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم امید ایران پس از کسب پیروزی در دو بازی نخست خود مقابل هنگ‌کنگ و افغانستان در انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۲۳ سال، باید در سومین دیدار به مصاف رقیب اصلی و قدرتمند خود یعنی امید ازبکستان برود.

موضوعی که در گل‌های به ثمر رسیده امیدها خودنمایی می‌کند، استفاده از یک شیوه به‌خصوص برای رسیدن به گل است. در بازی با امید هنگ‌کنگ دو گل ابتدایی ایران هر دو با ارسال توپ و ضربه سر به دست آمد و محمدامین حزباوی و محمد قربانی بدین شکل دروازه حریف شرق آسیایی را باز کردند.

اتفاقی که در بازی با امید افغانستان هم چندین بار تکرار شد تا محمد قربانی، حسین گودرزی و اللهیار صیادمنش گل‌های اول تا سوم تیم امید را باز هم به همان شیوه و با ارسال توپ و ضربه سر وارد دروازه حریف کنند.

موضوعی که باعث می‌شود این‌ نگرانی پیش بیاید که چرا تیم رضا عنایتی راه‌های دیگری را برای گلزنی استفاده نمی‌کند و این عدم تنوع تاکتیکی می‌تواند در بازی‌ با تیم‌های قدرتمندتر کار را برای یوزهای جوان سخت‌تر کند. به واقع برنامه اصلی شاگردان عنایتی برای رسیدن به گل در این دو بازی استفاده از ضربات آزاد و سانترهای از جناحین و اتکا به ضربات سر بازیکنان بوده و باید دید شیوه تیم امید در بازی‌های آتی چگونه خواهد بود.

1997