واکنش «بهترین مدافع دنیا» به صحبت‌های مسی

واکنش «بهترین مدافع دنیا» به صحبت‌های مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینتر میامی مدعی شده بود که کریستین رومرو در حال حاضر بهترین مدافع دنیاست.

به گزارش فوتبالی، صحبت های مسی در پایان بازی آرژانتین و اکوادور حسابی مورد توجه قرار گرفت. لئو تنها گل تیم ملی کشورش را به ثمر رساند و در پایان بازی با تمجید از رومرو گفت که مدافع تاتنهام، بهترین مدافع حال حاضر دنیا است. 

رومرو که از صحبت های مسی در مورد خودش حسابی ذوق زده شده بود، در مورد تمجیدهای لئو گفت:" چنین چیزهایی تا پایان عمرت در یاد تو می ماند. انتظار این حرفها را از او نداشتم. همیشه سعی می کنم که از هر فرصتی که مربی در اختیارم قرار می دهد، استفاده کنم. از اولین روز هم تیمی هایم به من فرصت داده اند و با محبت از من استقبال کرده اند. به خودم خیلی اعتماد دارم و سعی می کنم که پاسخ اعتماد آنها را بدهم. از همه انها به خاطر حمایت هایشان ممنون هستم."

تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 حالا خود را برای حضور در کوپا آمریکای سال آینده آماده می کند. آرژانتین در دوره قبلی مسابقات نیز به قهرمانی رسیده است. آلبی سیلسته مسیر راهیابی به جام جهانی 2026 را نیز خوب شروع کرد و به نظر می رسد که موفقیت های اخیرشان به آنها انگیزه بالایی را تزریق کرده است.

4125