کدام تیم ملی مخوف‌ترین خط حمله قاره آفریقا را دارد؟

کدام تیم ملی مخوف‌ترین خط حمله قاره آفریقا را دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی نیجریه یکی از درخشان ترین نسل های خود را بین سالهای 1994 تا 1998 با بازیکنانی نظیر اوکوچا، فیندی جورج، اولیسه، بابانگیفا، کانو، یکینی و ... در اختیار داشت اما به نظر می رسد که نسل جدید می توانند از آن نسل نیز سبقت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی نیجریه در حال حاضر یکی از بهترین نسل های تاریخ فوتبالش را در اختیار دارد و به خصوص در خط حمله کاملا مهارنشدنی به نظر می رسند. ویکتور اوسیمهن 24 ساله لیدر جدید فوتبال نیجریه به شمار می رود که فصل گذشته آقای گل لیگ ایتالیا شد. 

ژوزه پسیرو سرمربی پرتغالی تیم ملی نیجریه اما ستارگان دیگری را هم در اختیار دارد. دستیار سابق کارلوس کی روش در رئال مادرید، کلچی ایهئاناچو (لسترسیتی)، تایوو آوونی(ناتینگام فارست) را در اختیار دارد که شروع درخشانی در لیگ انگلیس داشته اند. گیفت اوربان که در خنت توپ می زند، در رادار غول های لیگ انگلیس قرار دارد و موسس سیمون از نانت همیشه بازیکنی قابل اتکا بوده است. از سویی بونیفاس نیز شروع فصل خارق العاده ای در لورکوزن داشته و کل بوندسلیگا را شگفت زده کرده است.  احمد موسی باتجربه نیز همچنان می تواند به تیم ملی کشورش کمک کند.

ساموئل چوکوئزه از میلان و آدرمولا لوکمن از آتالانت انیز با قدرت دریبل زنی خود می درخشند. در واقع قدرت هجومی نیجریه به حدی است که عمر صدیق از سوسیه داد و پل اونوچائو از ترابزون اسپور زیر سایه دیگران قرار دارند.

4125