تحلیل احمدی از شکست سپاهان به زنیت: برخی بازیکنان نه تمرکز داشتند نه انگیزه

تحلیل احمدی از شکست سپاهان به زنیت: برخی بازیکنان نه تمرکز داشتند نه انگیزه

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اسبق سپاهان تحلیل جالبی درباره شکست این تیم به زنیت داشته است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در شرایطی که تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت، شکست سنگینی از زنیت خورد و با 4 گل، روسیه را به مقصد أصفهان ترک کرد.

رحمان احمدی دروازه‌بان اسبق سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، تحلیل جالبی از این شکست دارد و می‌گوید: سپاهان آن تیم همیشگی نبود. بخشی از عملکرد ضعیف تیم بخاطر نبود چند بازیکن موثر بود که در اردوی تیم ملی حضور دارند. علاوه بر این سپاهان در این بازی اصلا تمرکز نداشت. آنها فقط رفته بودند بازی کنند. حتی برخی بازیکنان عین خیالشان هم نبود. نمی دانم چرا سپاهان آنقدر ضعیف بود در حالیکه در اصفهان هم بازی کرده بودند ولی در سن پترزبورگ شاگردان ژوزه مورایس آن انگیزه لازم را نداشتند.

احمدی، البته شرایط کلی سپاهان را مثبت ارزیابی کرده است:" سپاهان بازیکنان خوبی داشته و این فصل  هم بازیکنان باکیفیتی اضافه کرده و بازیکنی از دست نداده است.به عبارت دیگر شاکله تیم حفظ شده و همین امر دلیل نتایج خوبی بوده که تا اینجای فصل گرفته است. به نظر من سپاهان فقط مشکل دفاع دارد که امیدوارم کادر فنی این مشکل را برطرف کند."

بخش بعدی صحبتهای احمدی، درباره دیدار سپاهان مقابل الاتحاد عربستان است. دیداری که 10 مهرماه برگزار خواهد شد و کریم بنزما و سایر بازیکنان سرشناس الاتحاد به اصفهان خواهند آمد:" کریم بنزما بازیکن بزرگی است که با رئال مادرید جام های زیادی گرفته است. الاتحاد تیم خطرناکی است اما بازیکنان در لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند و تا آخرین لحظه باید برای تیمشان بجنگند."

بخش پایانی صحبتهای احمدی، درباره پیام نیازمند است. دروازه‌بانی که در پایان هفته سوم رقابتهای این فصل لیگ، توانست از رحمان احمدی عبور کند و به تنهایی رکورددار بیشترین دروازه‌بانی برای سپاهان شود:" اصلا خبر نداشتم که چند بازی برای سپاهان انجام داده‌ام. در هرحال رکورد برای شکسته شدن است. شخص دیگری می‌آید و بالاتر از آن را ثبت می کند.  همیشه همینطور بوده است. من سپاهان را خیلی دوست دارم و امیدوارم سال خوبی برای این تیم باشد."

گفت و گو از مریم صمدی