در بازی دوستانه آلمان مقابل فرانسه چه کسی سرمربی آلمان است؟

در بازی دوستانه آلمان مقابل فرانسه چه کسی سرمربی آلمان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفت که هانس دیتر فلیک را از هدایت تیم ملی آلمان برکنار کند و به این ترتیب ژرمن ها به زودی شاهد حضور سرمربی جدید خود خواهند بود.

به گزارش فوتبالی ، اما برای بازی دوستانه تیم ملی آلمان مقابل تیم ملی فرانسه که قرار است سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود، فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته است که فعلا رودی فولر به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان روی نیمکت بنشیند. البته رودی فولر روی نیمکت تیم ملی آلمان تنها نخواهد بود و دستیارانی خواهد داشت. هانس ولف و ساندرو واگنر در کنار رودی فولر هدایت تیم ملی آلمان را مقابل تیم ملی فرانسه بر عهده خواهند داشت و باید دید که عملکرد ژرمن ها در این بازی دوستانه به چه شکل خواهد بود.

به گفته فابریزیو رومانو، فدراسیون فوتبال آلمان به دنبال این است که هر چه سریع تر سرمربی جدید خود را انتخاب کند و از این اوضاع خارج شود و رودی فولر به همراه هانس ولف و ساندرو واگنر به طور موقت روی نیمکت تیم ملی آلمان خواهند نشست.

آلمان قرار است میزبان رقابت های یورو 2024 باشد و همین قضیه موجب می شود که اوضاع تیم ملی آلمان و شرایطی دارد در این ماه های باقی مانده تا رقابت های یورو بسیار مهم باشد.

1471