سوژه/ هومن افاضلی دستیار قلعه نویی نمی شود

سوژه/ هومن افاضلی دستیار قلعه نویی نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی- همکار نسبتا جدید امیر قلعه‌نویی شرح وظایف متفاوتی نسبت به خداداد عزیزی دارد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه خداداد عزیزی و هومن افاضلی، حکم مشاور سرمربی تیم ملی را از فدراسیون فوتبال گرفتند اما خداداد در تمرین تیم ملی با لباس ورزشی حاضر شده تا این سوال مطرح شود که او به عنوان مشاور سرمربی تیم ملی، دقیقا چه وظیفه‌ای دارد که مثل مربی کنار سایر دستیاران امیر، با ملی‌پوشان تمرین می‌کند.
بر خلاف خداداد، افاضلی برنامه‌ای برای پا به توپ شدن در تمرین تیم ملی ندارد. او به ایسنا گفته است: "صحبتی که با سرمربی تیم ملی کرده بودیم این بود که به عنوان مشاور مسائلی را که مدنظرم است، انتقال بدهم و درجلسات تئوری کادرفنی هم حضور داشته باشم. درباره اینکه داخل زمین بروم صحبتی با بنده نشده است."
افاضلی برای اینکه نشان دهد تصمیمش عوض نخواهد شد، این توضیح را هم اضافه کرده است:" بعید می‌دانم که به عنوان مربی داخل زمین بروم. چون من پیش از این هم در تیم ملی بوده‌ام و زمان سرمربیگری علی دایی نفر اول دستیاران بودم و کار کردم. آمده‌ام کمک کنم و دنبال روزمه جمع کردن نیستم چون این کار را قبلا انجام داده‌ام."
به نظر می رسد تمایل خداداد عزیزی برای دستیار شدن بیشتر از هومن افاضلی است. چیزی که مشخص است این است که افاضلی دوست دارد همچنان مشاور بماند و کاری را که خودش با قلعه نویی صحبت کرده پیش ببرد.

9989