بدهی یک میلیارد پوندی که گلیزرها برای منچستر یونایتد به بار آورده اند

بدهی یک میلیارد پوندی که گلیزرها برای منچستر یونایتد به بار آورده اند

پایگاه خبری فوتبالی – تقریبا یک سال از زمانی که منچستر یونایتد به فروش گذاشته شده است می‌گذرد اما گزارش‌های زیادی از تغییر نظر گلیزرها، مالکان این باشگاه، برای لغو روند فروش تیمشان منتشر شده که باعث واکنش خشمگین هواداران شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستر یونایتد در حال حاضر 1 میلیارد پوند بدهی دارد در حالی که آینده این باشگاه تحت مالکیت گلیزرها، کاملا نامشخص است. با وجود اینکه یونایتد در نوامبر 2022 به فروش گذاشته شد و سر جیم راتکلیف انگلیسی و شیخ جاسم قطری، دو سرمایه داری که مدعیان اصلی خرید این باشگاه بوده اند، اما به نظر می‌رسد هنوز پیشنهادی که با درخواست 6 میلیارد پوندی گلیزرها مطابقت داشته باشد، ارسال و تایید نشده است.

این خانواده آمریکایی حالا همگی تصمیم گرفته اند که باشگاه را از حالت فروش بردارند که این موضوع، طرفدارانی که خواستار پایان داده شدن هرچه سریعتر 18 سال نامحبوب این خانواده در اولدترافورد هستند را خشمگین کرده است. موضوع بدهی چشمگیر یونایتد در طول این مذاکرات مورد بحث بوده است، مبلغی که حالا به ادعای دیلی میل، از مرز یک میلیارد پوند عبور کرده است. گزار‌ش ها ادعا می‌کنند که نتایج سه ماه سوم منچستر یونایتد، نشان از این دارد که بدهی‌های یونایتد در سال جاری، از 969 میلیون پوند به 1.005 میلیارد پوند افزایش پیدا کرده است. این میزان، ترکیب بدهی ناخالص، وام‌های بانکی و خرج‌های سنگین نقل و انتقالاتی است که بخشی از آن به هزینه 200 میلیون پوندی شیاطین سرخ در پنجره تابستانی نقل و انتقالات مربوط می‌شود.

2102