عنایتی: ازبکستان نشان داده تیم فوق‌العاده خوبی در همه خطوط است

عنایتی: ازبکستان نشان داده تیم فوق‌العاده خوبی در همه خطوط است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ازبکستان نشان داده تیم فوق‌العاده خوبی در همه خطوط است و فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل افغانستان در مرحله گروهی مقدماتی زیر 23 سال آسیا، اظهار داشت: بازی دوم ما با افغانستان بود که خدا را صد هزار مرتبه شکر برنده شدیم. با وجود همه اتفاقاتی که در زمین افتاد و شرایطی که تیم ما داشت، از جمله کوچکی و کیفیت بد زمین که در اختیار بود، توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی درباره کیفیت فنی ازبکستان رقیب ایران در سومین بازی مرحله گروهی، خاطر نشان کرد: ما دو روز وقت داریم ریکاوری انجام بدهیم و خودمان را آماده بازی با ازبکستان کنیم. ازبکستان نشان داده تیم فوق‌العاده خوبی در همه خطوط است و فکر می‌کنم ان‌شاءالله بازی خوبی از آب دربیاید.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام تیمی که اینجا هستیم هم‌قسم شدیم و توان خود را می‌گذاریم که کار بزرگی انجام بدهیم. از مردم می‌خواهیم برای ما انرژی مثبت بفرستند تا از این میدان سخت، سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم با دعای خیر شما به مرحله بعد صعود کنیم.

1999