وایرال شدن تصویر گلف بازی کردن رونالدو

وایرال شدن تصویر گلف بازی کردن رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی مشغول گلف بازی کردن شده است و تصویری از او در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد. البته او به زودی قرار است که اردو را ترک کند و راهی ریاض شود و دوباره به جمع النصری ها بپیوندد.

به تازگی تصویری از کریستیانو رونالدو در تمرینات تیم ملی پرتغال در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر می بینیم که کریستیانو رونالدو مشغول گلف بازی کردن شده است. وایرال شدن این عکس به این علت است که گرت بیل، وینگر ولزی سابق رئال مادرید هم علاقه ویژه ای به گلف داشت. در حقیقت گرت بیل به خاطر گلف بازی کردن های زیادش در رئال مادرید همواره مورد انتقاد بود و هواداران رئال مادرید معتقد بودند که او ورزش گلف را به رئال مادرید ترجیح می دهد چرا که بیل در زمان مصدومیت های زیادی هم که داشت، مشغول گلف بازی کردن می شد.

اکنون کریس رونالدو در تمرین پرتغال به صورت تفریحی مشغول ورزش گلف شده است و کاربران شبکه های اجتماعی زیر تصویر او از گرت بیل یاد کرده اند.

1470