ستاره سابق رئال مادرید که دو پاس‌گل مقابل آلمان داد

ستاره سابق رئال مادرید که دو پاس‌گل مقابل آلمان داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در یک بازی دوستانه عجیب و غریب تیم ملی ژاپن موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم ملی آلمان را شکست دهد و نشان دهد که بردش در رقابت های جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی آلمان، شانسی و اتفاقی نبوده است.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تاکفوسا کوبو، ستاره ژاپنی حال حاضر رئال سوسیداد که قبلا بازیکن رئال مادرید بوده است، خوش درخشید. تاکفوسا کوبو بین سال های 2019 تا 2022 بازیکن رئال مادرید بود اما به طور قرضی در تیم های دیگری توپ می زد تا این که در نهایت در تابستان 2022 به طور دائمی به رئال سوسیداد فروخته شد و باید دید که اوضاع برای او در آینده به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که این بازیکن در حال حاضر تنها بیست و دو سال سن دارد.

تاکفوسا کوبو در بازی ژاپن مقابل آلمان، کار را از روی نیمکت شروع کرد و بازیکن فیکس تیم ملی ژاپن نبود اما در ادامه کار او وارد میدان شد و خوش درخشد. تاکفوسا کوبو در دقیقه 75 بازی بود که به جای جونیا ایتو وارد میدان شد. کوبو یک وینگر است و در این بازی توانست در پانزده دقیقه پایانی دو پاس گل بدهد. کوبو به آئو تاناکا و تاکوما آسانو پاس گل داد و باعث شد تا بازی چهار بر یک به نفع ژاپن شود و ژرمن ها تحقیر شوند.

1470