بردی که اینتر میامی بدون حضور مسی به دست آورد

بردی که اینتر میامی بدون حضور مسی به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی به مصاف اسپورتینگ کانزالس رفت و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی در ترکیب اینتر میامی حضور نداشت چرا که مسی در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین است و خبری از حضور او در تیم اینتر میامی نیست. اینتر میامی بدون داشتن مسی هم توانست به پیروزی برسد. البته به طور کلی اینتر میامی قبل از این که مسی به جمع آن ها بپیوندد عملکرد خوبی نداشته است و اکنون با آمدن لئو مسی اوضاع برای اینتر میامی بسیار خوب شده است و آن ها با پیروزی مقابل اسپورتینگ کانزالس به روند 12 بازی بدون شکست خود ادامه دادند.

اگر چه لیونل مسی در این بازی حضور نداشت اما سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، دو خرید نام آشنای دیگر اینتر میامی در این بازی حضور داشتند. سرخیو بوسکتس در این بازی پاس گل سوم اینتر میامی را به فاریاس داد.

گل های دیگر اینتر میامی را در این دیدار کامپانا به ثمر رساند. این مهاجم در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی گل اول اینتر میامی را زد و در دقیقه 45 هم روی پاس یدلین گل دوم اینتر میامی را به ثمر رساند.

1470