مدافع سابق چلسی در نقش معلم ورزش مدرسه

مدافع سابق چلسی در نقش معلم ورزش مدرسه

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مدافعان سابق چلسی و از بازیکنان ثابت ترکیب آبی ها در تیم قهرمان جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۹۸ اکنون در یک مدرسه ابتدایی به شغل معلمی ورزش می پردازد.

به گزارش فوتبالی ، دنی گرانویل، ۴۸ ساله، در از آن شب رویایی هوادارن چلسی در استکهلم که جیانفرانکو زولا تنها گل بازی را مقابل اشتوتگارت به ثمر رساند، در ترکیب آبی ها حضور داشت. این پیروزی باعث شد که چلسی پس از سال ۱۹۷۱، با بازی گرانویل به مدت ۹۰ دقیقه کامل در پست دفاع چپ، یک جام اروپایی را بالای سر برد. چلسی در  سال ۱۹۹۷ با رقم ۳۰۰۰۰۰ پوند این بازیکن را از کمبریج یونایتد خریداری کرد، اما او تنها یک فصل در استمفورد بریج بازی کرد و سپس به رقیب سرسخت آنها لیدز یونایتد فروخته شد.
چلسی ۱.۵ میلیون پوند از فروش این بازیکن متولد لندن سود کرد  آن فینال اروپایی در استکهلم بود آخرین بازی او گرانفیلد برای چلسی بود و این بازیکن تنها با انجام ۲۰ بازی برای چلسی، تیم را ترک کرد. پس از یک فصل در الند رود، او به مدت دو سال برای منچستر سیتی هم بازی کرد و به این باشگاه کمک کرد تا در سال ۲۰۰۱ دوباره به لیگ برتر صعود کند و سپس در کریستال پالاس، بهترین دوران ورزشی خود را سپری کرد.

این بازیکن ۲۰۰ بازی در تیم جنوب لندن انجام داد و سپس حضور کوتاهی در کولچستر یونایتد و لیتون اورینت داشت و بازنشسته شد. از زمان بازنشستگی، گرانویل معلم مدرسه ابتدایی شده و در حال حاضر معلم ورزش در مدرسه دانکامب در هرتفوردشایر است و می گوید شغل معلمی را به حضور به عنوان مربی روی نیمکت تیم ها ترجیح می‌دهد. البته گرانفیلد در بازه ای کوتاه در آکادمی آرسنال مربیگری کرده است اما می گوید تربیت کودکان در مدارس بسیار جذاب تر از استرس مربیگری کنار زمین مسابقات فوتبال است.

۱۰۰۹