بعد از صلاح؛ ریچارلیسون هم به الاتحاد نیامد

بعد از صلاح؛ ریچارلیسون هم به الاتحاد نیامد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الاتحاد عربستان در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات به ریچارلیسون پیشنهاد حضور در لیگ این کشور را داده بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن ۲۶ ساله که از زمان پیوستن به تاتنهام اسپرز طی انتقالی ۶۰ میلیون پوندی از اورتون در تابستان ۲۰۲۲ با مشکلات جدی مواجه شده است و با وجود اینکه پیش بینی می شد با جدایی هری کین از تیم شمال لندن به بایرن مونیخ جا برای مهاجم ملی پوش برزیلی باز شود،  این بازیکن جایگاه خود را در ترمیب ثابت تاتنهام پس از تنها چهار بازی لیگ برتر انگلیس از دست داده است.

اکنون به نظر می رسد آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام اسپرز تصمیم گرفته به جای ریچارلیسون از وینگر خود سون هیونگ مین در پست مهاجم شماره ۹ استفاده کند. به همین منظور ریچارلیسون در بازی مقابل برنلی از ترکیب اصلی تیم حذف شد و سون در اولین بازی خود در نقش مهاجم هدف  هت تریک کرد. با این حال، اکنون فاش شده است که پس از اینکه محمد صلاح، بازیکن لیورپول، علیرغم  پیشنهاد بزرگ الاتحاد برای انجام انتقال صلاح به لیگ عربستان ، در آنفیلد ماندگار شد، ریچارلیسون هدف بعدی الاتحاد بوده است.

به گزارش تلگراف، پس از اینکه مشخص شد انتقال صلاح غیرممکن خواهد بود، مدیران نقل و انتقالات باشگاه سعودی ریچارلیسون را به عنوان گزینه دوم خود معرفی کردند. این گزارش اضافه کرده که انتقال پیش از اتمام موعد نقل و انتقالات لیگ عربستان از طریق واسطه ها مورد بحث قرار گرفته است.اما  معامله قبل از پایان مهلت  روز پنجشنبه بدون نتیجه تمام شد. ارزش حال حاضر ریچارلیسون در بازار نقل و انتقالات بر اساس آمار سایت ترانسفر مارکت ۴۸ میلیون پوند است و البته از قرارداد این بازیکن برزیلی با تاتنهام چهار  سال باقی مانده است.

۱۰۰۹