رونمایی از گزینه جدید پرسپولیس؛ مهاجم سابق اینتر و منچسترسیتی قرمزپوش می‌شود؟

رونمایی از گزینه جدید پرسپولیس؛ مهاجم سابق اینتر و منچسترسیتی قرمزپوش می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپه کایسدو جدیدترین مهاجمی است که نامش به پرسپولیس لینک شده است.

به گزارش فوتبالی، باتوجه به جلسه‌ای که روز گذشته در باشگاه پرسپولیس جهت جذب مهاجم خارجی صورت گرفت و البته با توجه به اینکه سرخپوشان تنها تا سه‌شنبه همین هفته مهلت دارند تا لیست آسیایی خود را به‌ روزرسانی کنند مدیران این باشگاه باید هرچه زودتر مقدمات حضور مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی در ایران را فراهم کنند. 

پرسپولیس که از فصل گذشته و بعد از جدایی یورگن لوکادیا از نداشتن یک مهاجم شش دانگ و چارچوب شناس رنج می‌برد، طبق ادعای برخی رسانه‌ها به دنبال به خدمت گرفتن فیلیپه کایسدو اکوادوری است؛ مهاجم ۳۵ ساله‌ای که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مطرحی چون اسپورتینگ، منچسترسیتی، لاتزیو و اینتر را دارد و بعد از جدایی از باشگاه ابهای عربستان، در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

آنطور که یکی از خبرگزاری‌ها نوشته، پرسپولیس 600 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشته و اگر کایسدو به پرسپولیس بیاید، 25 درصد این مبلغ به عنوان آپشن به قرارداد او– اضافه خواهد شد. 

البته هنوز خبر قطعی و موثق درباره توافق پرسپولیس با این بازیکن منتشر نشده و همه چیز در حد گمانه زنی است اما در نهایت باید منتظر ماند و دید که تا 48 ساعت آینده، کایسدو پرسپولیسی خواهد شد یا نه.

۹۰۹۸