تساوی ایتالیا و انگلیس؛ شرایط نامساعد لاجوردی پوشان در گروه C

تساوی ایتالیا و انگلیس؛ شرایط نامساعد لاجوردی پوشان در گروه C

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی مسابقات انتخابی یورو، مقابل مقدونیه شمالی به تساوی دست یافت و انگلیس در بازی مقابل اوکراین، به نتیجه مساوی بسنده کرد.

به گزارش فوتبالی، در بازی‌های امروز گروه C این رقابت‌ها، دو تیم بزرگ اروپایی مقابل رقبای خود صف آرایی کردند که نتیجه آن تساوی 1-1 لاجوردی پوشان مقابل مقدونیه شمالی و 1-1 سه شیرها، مقابل اوکراین بود.

در بازی انگلیس و اوکراین، این اولکساندر زینچنکو بود که در ابتدا با گل خود در دقیقه 26، اوکراین را پیش انداخت اما پیش از پایان نیمه اول، هم تیمی سابق او یعنی کایل واکر در دقیقه 41، گل تساوی بخش سه شیرها را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با همان نتیجه 1-1 به پایان برسد.

در طرف دیگر، ایتالیا در دقیقه 47 با گل چیرو ایموبیله از مقدونیه شمالی پیش افتاد اما در کسب برتری خود موفق نبود و در دقیقه 81 بازی با گل باردی به تساوی کشیده شد تا تلاش‌های شاگردان اسپالتی به باد برود.

در انتهای بازی‌های امشب گروه C که با تساوی همراه بودند، انگلیس با 5 بازی و 13 امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول، تثبیت کرد و تا به اینجای مسیر، بخش زیادی از مسیر صعود از گروه خود را طی کرده اما ایتالیا با 3 بازی و تنها 4 امتیاز، شرایط دشوار و پیچیده ای در این گروه دارد و باید دید سرنوشت آبی پوشان در نهایت چه خواهد بود.

2102