فرقانی: مقابل ازبکستان باید با تمام توان به میدان برویم

فرقانی: مقابل ازبکستان باید با تمام توان به میدان برویم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: از الان به بعد تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است و قصد داریم تا روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم.

به گزارش فوتبالی، مهران فرقانی بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیم امید ایران برابر افغانستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و مجموعه تیم تلاش کرد تا در این بازی به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، برسیم. این بازی تمام شد و از الان باید تمرکز خود را روی بازی با ازبکستان معطوف کنیم و امیدوارم روند پیروزی‌های ما همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: باید تمام نیروی خودمان را جمع کنیم. شرایط تیم خوب است و نیازمند انرژی مثبت هستیم تا از این مرحله صعود کنیم. رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم سعی کرد به همه بازیکنان بازی بدهد و الان همه تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است.

فرقانی با اشاره به شرایط این رقابت‌ها گفت: با توجه به بازی‌ ایران برابر ازبکستان،‌ سرمربی تیم به یاسین سلمانی و امین حزباوی استراحت داد تا در بازی بعدی در خدمت تیم باشند،. این بازی برای ما مهم است و با تمام توان باید در این دیدار به میدان برویم.

تیم امید کشورمان که در بازی نخست سه بر صفر هنگ‌کنگ را مغلوب کرده بود امروز با ۴ گل افعانستان را شکست داد، شاگردان رضا عنایتی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته جاری (۲۱ شهریورماه) در آخرین و حساس‌ترین دیدار خود به مصاف ازبکستان میزبان می‌روند.

2636