انگیزه هری کین از پیوستن به بایرن مونیخ

انگیزه هری کین از پیوستن به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ می گوید که بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا، انگیزه اصلی او برای ترک تاتنهام و پیوستن به تیم آلمانی بود. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هری کین بعد از 19 سال پوشیدن پیراهن تاتنهام هاتسپر، تصمیم به ترک این باشگاه لندنی گرفت و با رقم 100 میلیون پوند  به بایرن مونیخ پیوست. او در لیگ برتر انگلیس، فاصله خیلی زیادی با زدن رکورد افسانه ای آلن شیرر نداشت، اما خودش می گوید که اصلاً به این رکورد توجهی ندارد و می خواست در چمپیونز لیگ بازی کند.

هری کین به ایندیپندنت گفت: "به عنوان یک بازیکنی که عاشق رقابت کردن است، وقتی می دیدم که دوستانم در لیگ قهرمانان بازی می کنند و من باید از خانه آن ها را تماشا کنم، قسمتی از وجودم ناراحت می شد. البته من آرزوی موفقیت برای تمامی دوستانم در لیگ قهرمانان دارم. خوشحالم که کایل واکر و دیگر دوستانم موفق به قهرمانی در چمپیونز لیگ شدند، اما بخشی از وجودم می خواست که خودم نیز این تجربه ها را کسب کنم. من آدم حسودی نیستم، اما این موضوع به من انگیزه زیادی می دهد تا خودم را به سمت قهرمانی در اروپا جلو ببرم. با بایرن کارهای زیادی می توانیم در اروپا انجام دهیم."

4416