قربانی: باید با گل‌های زیاد افغانستان را ببریم/ باخت سپاهان به زنیت، به خاطر اتفاقات بود

قربانی: باید با گل‌های زیاد افغانستان را ببریم/  باخت سپاهان به زنیت، به خاطر اتفاقات بود

پایگاه خبری فوتبالی - گلزن تیم امید ایران راجع به آخرین وضعیت تیم امید و تیم باشگاهی خود صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمد قربانی هافبک سپاهان یکی از بازیکنان شاخص حاضر در تیم امید ایران است. بازیکنی که در چهار هفته ابتدایی جزو بازیکنان ثابت تیم ژوزه مورایس بوده و در دیدار گذشته امیدها با تیم امید هنگ‌کنگ گل دوم یوزهای جوان را به ثمر رساند؛ قربانی که در بازی رفت سپاهان با زنیت در اصفهان برای تیمش گلزنی کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” راجع به آخرین شرایط تیم امید و تیم باشگاهی خود صحبت کرده که مشروح این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

صحبتهای او از توضیح درباره برد مقابل هنگ کنگ شروع شد: «بازی خوبی بود، ما شناختی از تیم هنگ‌کنگ نداشتیم و فقط توانستیم یکی از بازی‌های قبلی این تیم را ببینیم. خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم ولی باید گل‌های بیشتری می‌زدیم که توپ‌هایمان درون دروازه نرفت. با این حال باز هم اینکه توانستیم ببریم و گلی هم دریافت نکنیم، نکته خوبی است و حالا باید برای بازی بعدی آماده باشیم.»

هافبک تیم امید معتقد است ازبکستان اصلی‌ترین رقیب آن‌ها در مسابقات انتخابی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیاست: «دو بازی هنوز داریم، با افغانسان و ازبکستان که سخت‌ترین رقیب ماست. ولی بازی با افغانستان هم نتیجه‌اش خیلی مهم است و در آخر تورنمنت تاثیرگذار خواهد بود. باید گل نخوریم و گل‌های زیادی بزنیم تا نتیجه در آخر به کارمان بیاید. انشاالله با بردی خوب به بازی با ازبکستان برسیم که سخت‌ترین بازی ما خواهد بود.»

از دید قربانی، شاگردان عنایتی می‌توانند طلسم المپیک را از بین ببرند: «همه می‌دانند که این تیم ۴۸ سال است به المپیک صعود نکرده، با اینکه خیلی تیم‌های خوب و پرمهره‌ای داشته‌ایم. این تیم هم تیم خوبی است و با درایت کادرفنی و تلاش بچه‌ها در صورت حمایت می‌توانیم صعود کنیم. تورنمنت خوبی هم در عراق و ترکیه پشت سر گذاشتیم. امیدوارم تیم صعود کند و بتوانیم این طلسم ۴۸ ساله را بشکنیم.»

سوال بعدی ما از قربانی درباره حضور او در ترکیب اصلی تیم باشگاهی‌اش بود: «آقای مورایس به من لطف و اعتماد داشتند و توانستم چند هفته به صورت فیکس بازی کنم. خدا را شاکرم که برای تیمم مثمر ثمر بودم و توانستیم چهار بازی ابتدایی را ببریم. امیدوارم در ادامه فصل هم من و هم همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم تا درنهایت به قهرمانی برسیم.»

گلزن تیم امید که در بازی گذشته سپاهان و زنیت دروازه تیم روسی را باز کرده بود، دوست داشت در بازی برگشت هم حضور داشته باشد: «به نظرم هر بازیکنی دوست داشته باشد که مقابل تیم زنیت بازی کند، مخصوصا من که بازی گذشته به این تیم گل هم زده بودم. دوست داشتم دوباره مقابل این تیم در ورزشگاه زیبایی که دارند، بازی می‌کردم ولی شرایط ملی است و ما در اختیار تیم ملی هستیم و از حضور در جمع تیم امید هم بسیار خوشحالم. با این حال به بچه‌ها تبریک می‌گویم‌ که بازی خوبی انجام دادند و نتیجه، سر اتفاقات رقم خورد. امیدوارم این بازی برای تیم ما سودمند باشد و در ادامه به تیم کمک کند که قطعا هم همین طور است.»

1997