ادعای جالب مسی: تاتنهام بهترین مدافع دنیا را در اختیار دارد

ادعای جالب مسی: تاتنهام بهترین مدافع دنیا را در اختیار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تمجید از کریستین رومرو پرداخت و اذعان کرد که تاتنهام بهترین مدافع دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، در رقابت های جام جهانی 2022، کریستین رومرو نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی تیم ملی آرژانتین ایفا کرد و یکی از مهره های کلیدی لیونل اسکالونی بود. البته او همچنان به درخشش خود ادامه داده و در بازی مقابل اکوادور نیز خیلی خوب بازی کرد تا آلبی سلسته با ضربه ایستگاهی لیونل مسی برنده بازی شود. رومرو همچنین در عرصه باشگاهی نیز توجه باشگاه های بزرگ را به خودش جلب کرده است. اگرچه او با تاتنهام به جام و افتخاری نرسیده، اما یکی از مدافعان باکیفیت لیگ برتر انگلیس به شمار می رود و در فصل جدید نیز شروع خوبی با تیم لندنی داشته است. 

به نقل از سایت گل، لیونل مسی ستاره سابق تیم های بارسلونا و پاریسن ژرمن راجع به عملکرد رومرو گفت: "از نظر من، او بهترین مدافع حال حاضر جهان است. چه نمایش و عملکرد خوبی در بازی با اکوادور داشت. به نظرم، بهترین بازیکن این بازی، او بود و نه کس دیگری. رومرو کیفیت بسیار بالایی دارد و همیشه با حضورش در زمین، به آرژانتین کمک زیادی کرده است."

4416