واکنش ناصر الخلیفی به پیشنهاد هم وطن قطری اش برای خرید منچستر یونایتد

واکنش ناصر الخلیفی به پیشنهاد هم وطن قطری اش برای خرید منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، از پاسخ به پرسش خبرنگاران راجع به پروسه فروش باشگاه منچستر یونایتد طفره رفت، در حالی که گزارش‌هایی از کمک او به شیخ جاسم برای خرید باشگاه انگلیسی، منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستر یونایتد در نوامبر گذشته به فروش گذاشته شد اما هیچ نشانه ای به نزدیک شدن گلیزرها، مالکان فعلی یونایتد به فروش این باشگاه، دیده نمی‌شود. این موضوع در شرایطی رخ داده که تا به حال دو پیشنهاد به ارزش هر کدام بیش از 5 میلیارد پوند، به خانواده گلیزرها ارسال شده است. یکی از این پیشنهادها، از جانب، شیخ جاسم، سرمایه دار قطری بوده که خواهان در دست گرفتن 100 درصدی کنترل باشگاه است. 

گفته می‌شود که شیخ جاسم از الخلیفی کمک خواسته تا در مذاکراتش با گروه رین، که روند فروش را کنترل می‌کنند، به او کمک کند اما مالک قطری پی اس جی، در مجمع این هفته اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) مواجه با سوال خبرنگاران در اینباره، از پاسخ دادن طفره رفته و گفته:" من رئیس ECA  هستم." و از هرگونه صحبت درباره پیشنهاد شیخ جاسم، امتناع کرده است.

شیخ جاسم و تیمش، به طور فزاینده ای، از عدم صراحت گلیزرها درباره قصد و نیت خود، ناامید شده اند. این خانواده که توسط بخش بزرگی از طرفداران یونایتد مورد سرزنش قرار دارند، چندین بار تا به حال موضع خود را تغییر داده اند و در حال حاضر هیچ چیز قطعی درباره شرایط این باشگاه وجود ندارد.

2102