اسکولز یا جرارد؟ کدام بازیکن بهتری بود؟

اسکولز یا جرارد؟ کدام بازیکن بهتری بود؟

پایگاه خبری فوتبال - پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد سرانجام به مقایسه اش با استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، در طول 2 دهه گذشته، هواداران لیورپول و منچستریونایتد بارها به مقایسه پل اسکولز و استیون جرارد پرداختند و بحث و جدالی سر این دو نفر داشتند. حالا پل اسکولز که خودش از این مقایسه ها خسته شده، در مصاحبه ای با FIVEUK ادعا کرد که جرارد از نظر جسمانی از او قوی تر بود و شاید می توانست به راحتی جای او را در ترکیب منچستریونایتد بگیرد. 

به نقل از سایت دیلی میل، فاتح دو لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما خیلی متفاوت بودیم، واقعاً خیلی متفاوت بودیم. او ورزشکار تر از من به شمار می رفت. فکر می کنم او بیشتر شبیه کسانی بود که برنده بازی را مشخص می کردند، البته او در تیم بازی می کرد که نیاز داشت چنین نقشی ایفا کند. من بیشتر در خدمت تیم بودم. او کارهای انفرادی بیشتری انجام می داد. من قطعاً نمی توانم کارهایی که او در لیورپول انجام داد را انجام بدهم.. شاید او می توانست در یونایتد نیز تبدیل به چنین بازیکن بزرگی شود. واقعاً نمی دانم. تنها چیزی که می دانم این است که او کارهای بزرگی در لیورپول انجام داد که من قادر به انجام دادن آن ها نبودم."

4416