رمضانى كاپيتان خاتون بم: قهرمان ايران هستيم و تلاش مى كنيم نماينده شايسته اى باشيم

رمضانى كاپيتان خاتون بم: قهرمان ايران هستيم و تلاش مى كنيم نماينده شايسته  اى باشيم

پايگاه خبرى فوتبالى- تيم فوتبال زنان خاتون بم قرار است از آبان ماه در مسابقات جام باشگاه هاى آسيا شركت كند. عاطفه رمضانى كاپيتان خاتون توضيحاتى در اين باره به خبرنگار فوتبالى داده است.

به گزارش فوتبالى، تيم فوتبال زنان خاتون بم با قهرمانى در ليگ ايران، جواز حضور در جام باشگاه هاى آسيا را كسب كرد و حالا بايد از دو ماه ديگر به مصاف حريفان برود.
عاطفه رمضانى كاپيتان اين تيم در اين باره گفت: متاسفانه يا خوشبختانه در گروه بسيار سختى قرار گرفتيم و بايد با تيم هاى قدرتمند آسيا بازى كنيم و مى توانيم تيم خود را نسبت به قدرت هاى آسيا محك بزنيم.
وى افزود: متاسفانه فقط يك تيم از هرگروه صعود مى كند و اين كار ما را به شدت سخت مى كند هرچند كه تيم هاى قوى اى در اين گروه هستند اما ما هم خاتون بم قهرمان ايران هستيم و تلاش مى كنيم بازى هاى قابل قبولى به اجرا بگذاريم و نماينده شايسته اى براى ايران باشيم.

رمضانى درباره تيم هاى گروه و بازى با تيم هاى خوب هم گفت: فكر مى كنم نماينده استراليا قوى ترين تيم گروه باشد اما كره اى ها هم بيشتر بازيكنانشان ملى پوش هستند. با نمايندگان ازبكستان هم قبلا بازى كرده ايم و فوتبالشان را مى شناسيم. به هر حال قرار گرفتن در اين گروه و بازى با اين تيم ها انگيزه زيادى به ما هم داده است تا تجربه جديدى در ميدان هاى بزرگ كسب كنيم.

كاپيتان خاتون بم در ادامه گفت: ما خيلى اميدوار هستيم تا بتوانيم چند بازى دوستانه پيش از اعزام داشته باشيم و در صورت امكان از بازيكن خارجى در اين مسابقات بهره مند شويم تا حريف دست و پا بسته اى مقابل رقبا نباشيم.

وى در پايان گفت: از مردم مى خواهيم برايمان دعا كنند تا بتوانيم شايستگى خود را در اين مسابقات ثابت كنيم.

خاتون بم در گروه B جام باشگاه هاى زنان آسيا بايد  از ١٥ تا ٢١ آبان، مقابل نسف قارشى، هيوندا استيل كره جنوبى و اف سى سيدنى استراليا قرار گيرد.

6001