عکس؛ عصبانیت مسی از داور بازی آرژانتین - اکوادور

عکس؛ عصبانیت مسی از داور بازی آرژانتین - اکوادور

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی اکوادور به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تک گل تیم ملی آرژانتین را لیونل مسی در دقیقه 78 به ثمر رساند. مسی از روی ضربه ایستگاهی به شکلی دیدنی دروازه اکوادور را باز کرد. لئو مسی در این بازی در دقیقه 89 توسط لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین با پالاسیوس تعویض شد. البته اسکالونی پس از بازی گفت که مسی خودش می خواسته است که تعویض شود.

پس از به پایان رسیدن بازی، لیونل مسی که کاپیتان تیم ملی آرژانتین است، به نظر می رسد که از عملکرد داور ناراضی بوده است. او به سراغ داور کلمبیایی این دیدار رفت و به او اعتراض تندی داشت. داور این بازی ویلمار رولدان بود که اهل کشور کلمبیا است و مسی از قضاوت او در بازی آرژانتین - اکوادور رضایت نداشته است.

لیونل مسی گاهی اوقات انتقاد های تندی از داوران می کند. او در جام جهانی 2022 قطر پس از بازی آرژانتین - هلند از قضاوت ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی انتقاد کرد و او را در سطح این بازی نمی دانست.

1470