خرید جدید منچستریونایتد نیامده مصدوم شد!

خرید جدید منچستریونایتد نیامده مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - سفیان امرابات خرید جدید منچستریونایتد در تمرینات تیم ملی مراکش مصدوم شد و از اردوی این تیم کنار رفت. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شیاطین سرخ بالاخره توانستند هافبک مورد نظر خود را جذب کنند و امرابات را به صورت قرضی و یک ساله با رقم 10 میلیون پوند به الدترافورد آوردند. منچستریونایتد می تواند در پایان فصل 2023/24، قرارداد این بازیکن را با پرداخت 25 میلیون پوند دائمی کند. 

به نقل از سایت گل، امرابات که به تازگی در منچستریونایتد معرفی شده، در اردوی تیم ملی مراکش برای بازی های ملی حضور داشت، اما حالا خبر رسیده که او در جریان تمرینات مصدوم شده است. البته یونایتد نیز در تست های پزشکی این بازیکن متوجه یک مصدومیت جزئی از ناحیه کمر شده بود، اما به نظر نمی رسید که برای آن ها مشکل ساز شود، به همین خاطر به امرابات اجازه دادند که به اردوی تیم ملی مراکش بپیوندد. حالا مثل اینکه شیاطین سرخ در اشتباه بوده اند و مصدومیت امرابات جدی تر از نگاه اول است. 

اریک تن هاخ به شدت امیدوار است که امرابات به لیست بلند مصدومان منچستریونایتد اضافه نشود. در حال حاضر لوک شاو، رافائل واران و میسون مونت به خاطر مصدومیت چند هفته ای نمی توانند بازی کنند.

4416