هوادار ایرلندی و به نمایش درآوردن پیراهن مسی مقابل فرانسه (عکس)

هوادار ایرلندی و به نمایش درآوردن پیراهن مسی مقابل فرانسه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های مقدماتی یورو 2024، تیم ملی فرانسه و تیم ملی ایرلند در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، با وجود این که این بازی در ورزشگاه خانگی فرانسوی ها برگزار می شد، اما با این وجود هوادارانی هم از ایرلند در ورزشگاه حضور داشتند. یکی از هواداران ایرلندی اقدام جالبی در این بازی انجام داد. او پیراهن لیونل مسی را در ورزشگاه پارک ده پرنس در دست گرفت و به این ترتیب برای فرانسوی ها کری خواند. این پیراهن لیونل مسی مربوط به پس از قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی آرژانتین است چرا که روی این پیراهن لوگوی مربوط به قهرمانی در جام جهانی را می بینیم.

تیم ملی آرژانتین در فینال رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد تیم ملی فرانسه را شکست دهد و اکنون به نمایش درآوردن پیراهن مسی در ورزشگاه پارک ده پرنس توسط هوادار ایرلندی به این علت بوده است.

در این بازی اورلین شوامنی و مارکوس تورام گل های تیم ملی فرانسه را مقابل تیم ملی ایرلند به ثمر رساندند و هر سه امتیاز بازی را برای فرانسه به دست آوردند.

1470