همکاری باشگاه سپاهان به زنیت به والیبال و هندبال هم کشیده شد

همکاری باشگاه سپاهان به زنیت به والیبال و هندبال هم کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه سپاهان ایران همکاری هایش با باشگاه زنیت روسیه را به سه رشته افزایش داد. 

به گزارش فوتبالی، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه حامد اصفا مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان با اعضای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

ساماسانوف مدیرکل والیبال باشگاه زنیت، زیدنی‌کف مدیر ورزشی باشگاه والیبال زنیت، زیزا مدیرکل هندبال باشگاه زنیت، خرافوف معاون مدیرکل باشگاه هندبال زنیت و یوری مدیر امنیت باشگاه زنیت از جمله اعضای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ بودند که در این جلسه حاضر بودند.

در این جلسه در خصوص گسترش همکاری‌ها و تعیین نقشه‌راه بین باشگاه سپاهان و زنیت در زمینه ورزش‌های والیبال و هندبال گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت و ساکت ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد همکاری‌ها گسترده دو باشگاه در والیبال و هندبال همچون فوتبال باشیم.

برگزاری کمپ‌های تمرینی، دوره‌های آموزشی برای مربیان، دوره‌های پزشکی، حضور تیم‌های والیبال و هندبال دو باشگاه در تورنمنت‌های مختلف و برگزاری کمپ‌ برای رده‌های سنی مختلف آکادمی‌های والیبال و هندبال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال اعضای باشگاه زنیت روبه‌رو شد.

باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه از سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه خواهرخواندگی امضا کردند و همکاری‌های مختلفی را تاکنون داشته‌اند؛ همچنین برنامه‌ریزی‌ها برای ادامه و گسترش همکاری‌ها انجام شده است.

۹۹۸۹