مقایسه اسکواد زنیت مقابل زسکا و سپاهان؛ صدرنشین روسیه با تیمِ دوم آتش‌بازی کرد!

مقایسه اسکواد زنیت مقابل زسکا و سپاهان؛ صدرنشین روسیه با تیمِ دوم آتش‌بازی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- زنیت بدون حضور نفرات اصلی خود مقابل سپاهان جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که برای تقابل دوستانه با زنیت به سنت‌پترزبورگ سفر کرده، شکستی سنگینی مقابل صدرنشین روسیه محتمل شد و در ورزشگاه گازپروم‌آرنا 4 بر یک بازی را به حریف واگذار کرد. شاگردان ژوزه مورایس در حالی متحمل این باخت پرگل شدند که بازیکنان زیادی را از ترکیب اصلی خود به علت حضور در تیم ملی امید و بزرگسال و همچنین مصدومیت در اختیار نداشتند.

با این وجود در سوی مقابل زنیت هم با اسکواد اصلی خود پا به این مصاف دوستانه نگذاشته بود. از آنجا که این تقابل در فیفادی برگزار شد، تیم ملی روسیه هم اردوی خود را برپا کرده و دیروز هم در تقابلی تدارکاتی با تیم زیر 23 سال مصر دیدار کرد. در این مسابقه سه هافبک زنیت یعنی واسیلیف، پروخین و کووالنکو برای روس‌ها به میدان رفتند.

همچنین مقایسه ترکیب زنیت در آخرین مسابقه این تیم در لیگ روسیه با مسابقه دیشب نشان می‌دهد که آبی‌های سنت‌پترزبورگ با تیم دوم خود برابر سپاهان صف‌آرایی کرده‌اند. از ترکیب دیدار یکشنبه شب زنیت برابر زسکامسکو تنها سه بازیکن یعنی سانتوس، فرناندز و وندل مقابل سپاهان هم از ابتدا به میدان رفتند.

جالب اینکه زنیت در همان 30 دقیقه نخست مسابقه و با ترکیبی که بازی را آغاز کرده بود، موفق شد سه بار دروازه نیما میرزازاد را باز کند.

2509