ضعف عجیب تیم ملی بلغارستان؛ دریغ از یک موقعیت گل!

ضعف عجیب تیم ملی بلغارستان؛ دریغ از یک موقعیت گل!

پایگاه خبری فوتبالی– خط دفاع، هافبک و دروازه تیم ملی ایران در مقابل بلغارستان روز آرامی را سپری کردند و در واقع تیم ملی اصلا محک خوبی نخورد!

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران امشب موفق شد در یک بازی تدارکاتی با یک گل بر میزبانش تیم ملی بلغارستان غلبه کند. تک گل تیم ملی در دقیقه 14 و با اشتباه مدافع و دروازه‌بان بلغارستان توسط محمد محبی وارد دروازه حریف شد.

در طول بازی، ایران برتری قابل ملاحظه‌ای بر حریفش داشت و علاوه بر گلی که زد چند موقعیت گل دیگر هم داشت. اما با سهل‌انگاری و کم‌دقتی مهاجمان ایران از دست رفت.

در طرف مقابل بلغارستان به شکل عجیبی در ایجاد موقعیت گل روی دروازه ایران ناتوان بود. آنها نهایتا قادر بودند تا پشت محوطه جریمه ایران پیش بیایند اما آنجا بود که تو‌پ‌ها را از دست می‌دادند.

شاید بهترین موقعیتی که بلغارستان به دست آورد شوتی بود که بازیکن این تیم در اواخر نیمه دوم به سمت دروازه پیام نیازمند زد. اما این شوت هم از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

عدم توانایی بلغارستان در ایجاد موقعیت گل آنجا به چشم آمد که به یاد آخرین بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران می‌افتادیم. 3 بازی در تورنمت کافا مقابل تیم‌های قرقیزستان، افغانستان و ازبکستان.

در آن تورنمنت حتی قرقیزستان و افغانستان هم موفق شدند روی دروازه ایران موقعیت ایجاد کنند و گل بزنند. البته ازبکستان در بازی فینال نتوانست دروازه ایران را باز کند اما در چند نوبت روی دروازه ایران فشار آورد و موقعیت گل هم ساخت.

امشب اما از بلغارستان که یک تیم اروپایی است انتظار می‌رفت بازی پایاپایی مقابل ایران انجام بدهد و کمی خط هافبک، دفاع و دروازه ایران را محک بزنند اما این اتفاق تا آخر بازی نیفتاد.

البته از نتایج اخیر بلغارستان مشخص بود که حریف امشب تیم ملی، تیم قدرتمندی نیست اما این که از ایجاد حتی یک موقعیت گل خوب هم ناتوان باشد کاملا غیر منتظره بود.

1359