روزبه به ترکیب نرسید؛ شجاع یار مرتضی شد

روزبه به ترکیب نرسید؛ شجاع یار مرتضی شد

پایگاه خبری فوتبالی- در نبود محمدحسین کنعانی‌زادگان در فهرست جدید تیم ملی، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته جلوی بلغارستان از زوج شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده دوران پرنوسانی را در تیم ملی گذرانده است. او که روزهای خوبش زمان حضور دراگان اسکوچیچ در  تیم‌ ملی بود در کنار یار همیشگی‌اش محمدحسین کنعانی‌زادگان قلب دفاع را تشکیل می‌داد. 

نحوه بازی این دو مدافع باعث می‌شد تا همیشه انتقادات زیادی به اسکوچیچ برای استفاده همزمان از آنها مطرح شود. با رفتن سرمربی کروات، کی‌روش و بعد از آن هم امیرقلعه‌نویی نشان دادند که با این انتقاد موافق هستند. 

به همین دلیل یکی از این دو بازیکن باید در ترکیب قرار می‌گرفت و رای همیشه به نفع کنعانی‌زادگان بود. یک محرومیت انضباطی و غیرمنتظره این مدافع را از تیم ملی دور کرد تا شجاع خلیل‌زاده مجددا به دوران خوبش برسد. در بازی با بلغارستان او یار پورعلی‌گنجی خواهد بود. خلیل‌زاده می‌خواهد از این فرصت بهترین استفاده را کرده و خودش را همچنان در جمع ملی‌پوشان نگه دارد.

شجاع در حالی در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی امشب قرار دارد که روزبه چشمی هم امکان بازی در قلب خط دفاع را داشت اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت از یک مدافع میانی تخصصی در این پست استفاده کند.

4326