مورد ویژه صدرنشین لیگ برتر بیست‌وسوم؛ سپاهانِ قرمز بگیر!

مورد ویژه صدرنشین لیگ برتر بیست‌وسوم؛ سپاهانِ قرمز بگیر!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان سپاهان درحالی در ۴ مسابقه ابتدایی خود در فصل جاری ۳ کارت قرمز دریافت کرده‌اند که در کل لیگ بیست‌ودوم تنها یک‌بار کارت قرمز داوران را در مقابل دیدگان خود دیده‌ بودند!

به گزارش فوتبالی، طلایی‌پوشان اصفهانی که در لیگ بیست‌ودوم نتوانستند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و مثل فصل های اخیر دستشان از رسیدن به جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کوتاه ماند حالا در فصل پیش روی به دنبال تکمیل کار نیمه تمام خود در فصل گذشته هستند و اصلا نمی‌خواهند که دوباره در پایان لیگ هوادارانشان را تلخ کام کنند.

در همین راستا شاگردان ژوزه مورایس در ۴ مسابقه ابتدایی خود در لیگ جاری عملکرد مطلوبی را از خود برجای گذاشته‌اند و توانسته‌اند با کسب ۱۲ امتیاز مقتدرانه ابتکار عمل در صدر جدول در اختیار بگیرند اما شاید تنها نکته‌ای که در این ۴ مسابقه برای سپاهانی‌ها تو ذوق بزند دریافت کارت‌های قرمز پیاپی از سوی داوران است. آنها در جدال با تیم‌های تراکتور، استقلال و پیکان اسیر کارت قرمز داوران شده‌اند و نیلسون جونیور، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر از این تیم‌شان اخراج شده‌اندگ نکته‌ای که اصلا نمی‌تواند برای تیمی که رویای قهرمانی در سر می‌پروراند جالب باشد.

درحالی بازیکنان سپاهان در ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌وسوم ۳ بار کارت قرمز داوران را در مقابل دیدگان خود دیده‌اند که هواداران این تیم به شدت نگران این هستند این روند به یک عادت عجیب‌وغریب در تیم‌شان تبدیل شود. موضوعی که می‌تواند از همین حالا برای مورایس نگران‌کننده باشد.

طلایی‌پوشان در فصل قبل تنها و تنها یک بار با کارت قرمز داوران جریمه شدند که آن‌ هم به تقابل‌شان در هفته هجدهم با تیم‌ گل‌گهر بازمی‌گردد که در آن مسابقه امید نورافکن توسط سعید وفاپیشه از زمین مسابقه اخراج شد.

حال باید ببینیم کادرفنی سپاهان برای این اخراج‌ها چاره‌ای می‌اندیشند و می‌توانند این معضل را برطرف کنند یا نه.

۹۰۹۸