بازیکن سابق رئال مادرید با قراردادی سه ماهه راهی لیگ برزیل شد

بازیکن سابق رئال مادرید با قراردادی سه ماهه راهی لیگ برزیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - خسه رودریگز راهی کوریتیبا شد تا چالش جدیدی را در فوتبال برزیل داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه برزیلی اعلام کرد که بازیکن سابق رئال مادرید و پی اس جی را به خدمت گرفته اند. بدین ترتیب خسه راهی قعرنشین لیگ برزیل  شد و قراردادی سه ماهه را به امضا رساند. خسه به زودی به برزیل سفر می کند و تست پزشکی را پشت سر می گذارد تا قرارداد جدیدش را امضا کند.

خسه رودریگز در مسیر فوتبال خود نتوانست که آن طور که باید و شاید پیشرفت کند و در سالهای اخیر در سراشیبی محسوسی قرار داشته است. این بازیکن در یک سال اخیر در آنکاراگوجو در ترکیه، سمپدوریا در ایتالیا و کوریتیبا  در برزیل حضور داشته و مسیر فوتبالش چرخش های زیادی را تجربه کرده است. البته همه این تیم ها یک وجه اشتراک داشته اند: جنگیدن برای بقا!

حالا کوریتیبا با قراردادی کوتاه مدت به سراغ خسه رفته است تا به این باشگاه برای بقا در لیگ برزیل کمک کند. خسه حالا برای اولین بار از قاره اروپا خارج می شود. وی پیشنهادهایی از برزیل و مکزیک دریافت کرده بود و حالا تصمیم گرفته که چالش متفاوتی را در فوتبال برزیل داشته باشد.

کوریتیبا در حال حاضر در قعر جدول لیگ برزیل قرار دارد و در فاصله هفده بازی به پایان، هشت امتیاز تا منطقه بقا فاصله دارد. آنها خریدهای دیگری نظیر سلیمانی الجزایری و ساماریس یونانی را هم داشته اند.

4125