تیلور سوییفت چگونه در آرای مردمی جایزه «پسر طلایی» اثر گذاشت؟

تیلور سوییفت چگونه در آرای مردمی جایزه «پسر طلایی» اثر گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیلور سوییفت خواننده سرشناس اخیرا به خاطر برگزاری کنسرت در ورزشگاه برنابئو در سال آینده مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفت اما حالا این خواننده آمریکایی به خاطر یک موضوع دیگر در دنیای فوتبال و در میان هواداران رئال مادرید جلب توجه کرده است.

به گزارش فوتبالی،  به نظر می رسد که این خواننده به شکلی ناخواسته در رای گیری بخش مردمی جایزه پسر طلایی تاثیر گذار بوده است. هواداران اینترنتی تیلور سوییفت تصمیم گرفتند که در حمله ای اینترنتی در نتیجه جایزه پسر طلایی که به بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا می رسد، تاثیرگذار  باشند.

البته بخش اصلی جایزه با رای خبرنگاران اهدا می شود اما توتواسپورت بخش "پسر طلایی اینترنتی" را هم از طریق رای گیری از هواداران در وبسایت خود انجام می دهد. این جایزه به بازیکنی می رسد که بیشترین رای را کسب کرده باشد. 

در حقیقت حمله هواداران تیلور سوییفت باعث شد تا آرای آلخاندرو بالده به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند و آرای جود بلینگام به شکل قابل توجهی بالا برود. در حال حاضر بلینگام، آلخاندرو بالده، موسیالا و گاوی بخت های اصلی جایزه پسر طلایی 2023 هستند. در حالی که در اوایل نظرسنجی، بالده 45.2 درصد رای داشت و از بلینگام با 30.3 درصد آرا بالاتر قرار داشت، ناگهان یک پیام باعث شد تا لشکر هواداران تیلور سوییفت به این نظرسنجی حمله کنند. در حقیقت یک کاربر توییتری نوشت:" نباید اجازه بدهیم که آلخاندرو بالده این جایزه را ببرد. به جود بلینگام رای بدهید."

در حقیقت صحبت های منفی آلخاندرو بالده علیه تیلور سوییفت باعث شد تا شانس کسب جایزه پسر طلایی مردمی را از دست بدهد.بخش اول نظرسنجی پسر طلایی مردمی در حال حاضر متوقف شده است آن هم در حالی که بلینگام با اختلاف و با حدود 50 درصد آرا صدرنشین است و بالده در رده بعدی قرار دارد.

4125