سوژه روز؛ دو مهمان غیر منتظره در تمرین پرسپولیس

سوژه روز؛ دو مهمان غیر منتظره در تمرین پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات پرسپولیس این روزها دو شرکت کننده غیر منتظره دارد. دو نفر که در شرایط عادی باید در خارج از ایران می‌بودند. یکی در بلغارستان و دیگری در گرجستان.

به گزارش فوتبالی، در روزهای فیفادی قرار داریم و تیم‌های باشگاهی مشغول تمرینات خودشان هستند. اغلب تیم‌ها دو سه روز را به بازیکنان‌شان استراحت دادند و پس از آن مجددا تمرینات از سر گرفته شد.

تمرینات پرسپولیس هم به دلیل نزدیک بودن مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا، با جدیت در حال پیگیری است. اما ورزشگاه شهید کاظمی این روزها تمرین غیس منتظره دو بازیکن است. دو بازیکنی که در فیفادی قبلی به اردوی تیم ملی کشورشان دعوت شده بودند.

نفر اول محمد حسین کنعانی زادگان است. مدافعی که در سال‌های اخیر پای ثابت اردوها و بازی‌های تیم ملی ایران بوده است. اما اتفاقی که در فینال تورنمنت کافا رخ داد کادر فنی تیم ملی را ناگزیر به برخورد انضباطی کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در اولین روز اردوی اخیر تیم ملی تائید کرد که کنعانی‌زادگان به دلیل مسائل انضباطی به این اردو و دو مسابقه با بلغارستان و آنگولا دعوت نشده است. وگرنه او هم الان در کنار سایر ملی‌پوشان در شهر پولودیف منتظر فردا و بازی با بلغارستان بود.

نفر دوم هم گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس است. گولسیانی پس از درخشش کم‌نظیر با پرسپولیس و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، برای اولین بار به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شد. البته گئورگی در دو بازی تیم ملی گرجستان مقابل اسکاتلند و قبرس در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد.

در فصل جدید لیگ برتر و با آمدن کنعانی‌زادگان به پرسپولیس، گولسیانی جایگاهش را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. ادامه این روند تا هفته چهارم لیگ باعث شد گئورگی به تیم ملی گرجستان هم دعوت نشود. او این مساله را تلویحا تائید هم کرده است.

گئورگی البته حق دارد از این وضعیت ناراحت باشد. اگر شرایط مثل فصل گذشته پیش می‌رفت او الان در اردوی تیم ملی گرجستان بود و داشت خودش را برای دو بازی مهم مقابل اسپانیا و نروژ که روزهای جمعه و سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود آماده می‌کرد اما حالا دارد کنار کنعانی‌زادگان و سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین می‌کند.

1359