شکست رقیب ایران برابر تیم برانکو

شکست رقیب ایران برابر تیم برانکو

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال عمان با هدایت "برانکو ایوانکوویچ" در تنها بازی دوستانه خود قبل از سفر به آمریکا برابر تیم ملی فلسطین به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فلسطین که از رقبای ایران در مسابقات جام ملتهای آسیا است، در بازی دوستانه چهارشنبه شب در ورزشگاه سلطان قابوس با گل دقیقه ۲ "محمود ابوورده" که روی یک ضد حمله سریع به ثمررسید از عمان پیش افتاد.

در ادامه بازی و در دقیقه ۲۰ "عمر المالکی" روی یک ضربه سر حساب شده و دقیق دروازه فلسطین را باز کرد. ۱۶ دقیقه بعد از این گل تیم عمان به یک ضربه پنالتی رسید که ضربه "محسن الغسانی" بازیکن سابق تیم سپاهان اصفهان گل دوم عمان را در این بازی به ارمغان آورد.

در نیمه دوم بازی تین فلسطین با چند تغییر در ترکیب خود سعی کرد به گل مساوی برسد اما در نهایت بازی با برد ۲ بر یک عمان به پایان رسید.
تیم عمان بعد از این بازی به شهر مینسوتا آمریکا سفرمی کند و بامداد چهارشنبه مسابقه دوستانه ای را برابر تیم ملی آمریکا انجام خواهد داد.

تیم فلسطین هم که در بازیهای اخیر دوستانه خود نتایج خوبی را کسب نکرده است، روز دوشنبه در دیدار تدارکاتی دیگری به مصاف ویتنام خواهد رفت.


۱۹۷۹