انتقاد مهاجم سابق منچستریونایتد از رفتار تن هاگ در قبال ستاره انگلیسی

انتقاد مهاجم سابق منچستریونایتد از رفتار تن هاگ در قبال ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم سابق منچستریونایتد از رفتار اریک تن هاخ سرمربی این باشگاه با جیدون سانچو ناراحت است و می گوید که او می توانست در این قضیه بهتر عمل کند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست تلخ سه بر یک مقابل آرسنال در روز یک شنبه، اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ به رسانه ها اعلام کرد که جیدون سانچو را به خاطر عملکرد ضعیفش در تمرینات در ترکیب اصلی قرار نمی دهد. بعد از این مصاحبه، سانچو خیلی سریع و خشن در شبکه های اجتماعی جواب تن هاخ را داد و همین موضوع حواشی بسیاری در رختکن یونایتد به وجود آورده است. حدس زده می شود که سانچو به زودی از الدترافورد خارج شود و به عربستان برود. 

به نقل از سایت گل، حالا لوئیس ساها در این باره گفت: "سانچو و تن هاخ در بهترین وضعیت نیستند و این چیزی نیست که شما بخواهید آن را ببینید. ما مربیان زیادی دیدیم که خیلی راحت و بی پروا و بدون فکر حرف هایی می زنند و تن هاخ نیز علناً چنین کاری انجام داد. لازم نیست یک بازیکنی را که بیرون انداخته اید، در رسانه ها بی آبرو کنید. همه می دانیم که سانچو خیلی خوب کار نمی کند، اما بهتر بود که این مسئله در داخل باشگاه و به صورت خصوصی حل شود."

4416