پیش بازی تیم ملی بلغارستان – تیم ملی ایران/ جنگ ستاره‌ها با حریف بی ستاره

پیش بازی تیم ملی بلغارستان – تیم ملی ایران/ جنگ ستاره‌ها با حریف بی ستاره

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی بلغارستان در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی ایران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فیفادی شهریور از راه رسید و قرار است تیم ملی در این فیفادی با دو تیم بلغارستان و آنگولا بازی کند. 

شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی به مصاف بلغارستان خواهند رفت که دو نگاه متفاوت درباره این بازی وجود دارد. از دید منتقدان، این بازی به خاطر کیفیت حریف تیم ملی، کمک خاصی به امیر و تیمش نخواهد کرد و از طرف دیگر، برخی عقیده دارند که بازی با یک تیم اروپایی، قطعا به سود تیم ملی خواهد بود.

* حریف بی ستاره

تیم ملی بلغارستان با روزهای اوج سالیان گذشته خود فاصله زیادی گرفته و بر خلاف تیم ملی ایران که لژیونرهای مطرح و ستاره‌های نام آشنا در فوتبال اروپا دارد، هیچ ستاره خاصی در بین بازیکنان خود نمی‌بیند. حتی لژیونرهایی هم که در لیست تیم بلغارستان دیده می‌شوند، در تیم‌های چندان مطرحی توپ نمی‌زنند. شاید ایلیا گروئف که بازیکن وردربرمن است مشهورترین بازیکن بلغارستان باشد.

* سورپرایزهای قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی نسبت به اردوی قبلی تیم ملی که در تورنمنت کافا برگزار شد، تغییراتی در لیست مدنظرش لحاظ کرده که در این بین می‌توان به خط خوردن محمدحسین کنعانی‌زادگان و اضافه شدن شهریار مغانلو و سامان قدوس اشاره کرد.

* به دنبال حفظ رکورد خاص

تیم ملی فوتبال ایران که از اواخر سال گذشته امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، هنوز به هیچ حریفی نباخته است. تیم ملی با هدایت این مربی تا به امروز 6 بازی انجام داده که حاصل آن 2 مساوی و 4 برد بوده است. ضمن اینکه 15 گل زده و 5 گل خورده هم توسط شاگردان قلعه‌نویی ثبت شده است.

بازی دوستانه

تیم ملی بلغارستان – تیم ملی ایران

پنجشنبه 16 شهریور 1402 – ساعت 19:30

6442