خبرهای کوتاه از تیم های ملی زیر ۲۳ سال عربی

خبرهای کوتاه از تیم های ملی زیر ۲۳ سال عربی

پایگاه خبری فوتبالی- مرحله انتخابی مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا از امروز چهارشنبه در ۱۱ گروه شروع خواهد شد و در مجموع ۱۵ تیم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات در قطر را کسب خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم های ملی زیر ۲۳ سال کشورهای مختلف عربی با تدارکات مختلف خود را برای این پیکارها آماده کرده اند.

• تیم امید فلسطین قبل از سفر به بحرین و شرکت در بازیهای گروه چهار انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا، اردوی تدارکاتی خود را در اردن پشت سرگذاشت. این تیم در آخرین مسابقه تدارکاتی برابر امید اردن به تساوی یک - یک رسید. 

• تیم امید یمن برای شرکت در بازیهای گروه سوم انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا، روز شنبه وارد کشور ویتنام شد. یمن آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را در شهر بصره عراق پشت سرگذاشت و در دیداری دوستانه برابر امید عراق با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. 

• "راضی شنیشل" سرمربی تیم امید عراق در آستانه سفر این تیم به کویت و شرکت در مسابقات انتخابی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، ۶ بازیکن این تیم را شامل "زیدان عبدالجبار"،" زید اسماعیل"، " امیر احمد"، "امیر ندیم"،" حیدر عادل" و "رضا عزیز" را به دلیل عملکرد نه چندان خوب در بازیهای دوستانه برابر سودان، یمن و عمان از فهرست «شیرهای بین النهرین» خط زد. 

• تیم امید سوریه قبل از سفر به اردن و شرکت در مسابقات انتخابی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، در دیداری دوستانه در شهر ابها برابر تیم امید عربستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. 

۱۹۷۹